tävlings-planering framöver

axelinaackie.blogg.se / 22 Oktober, 2013 - 22:24 / Allmänt

vecka 44 är det meetinget i Borås, alltså änglahoppet. Polo kommer inte vara tävlingsbar så dags så han får stanna hemma medan jag tar med mig Bosse och hoppar stora rundan. MsvB, MsvB+5, MsvA. Men eftersom att jag måste ha 2 nollor i MsvB för att kvala till MsvA kommer jag antagligen inte hoppa finalen som går i MsvA.  Eller om jag mot förbodan lyckas vara nolla i båda kvalen och får till fina rundor hoppar jag finalen såklart.
men målet ska vara att få till ett flyt i banan, inte tänka på att vara felfri utan jag ska tänka på att få till en bra runda bara!
 
Här emellan skulle jag vilja hitta någon tävling att åka på eftersom att det är 5 veckor mellan borås och Baltic.
 
Vecka 47 är det tävling i Grevagården, Samtidigt som SM'et går är det children klasser. Där ska jag hoppa Elenya på fredagen och lördagen, 115cm på fredagen och 120cm i finalen som går på lördagen. det är våran första tävling tillsammans. :)
 
Vecka 49 är det bästa tävlingen - Baltic Cup i Danmark! Om vi bortser från att jag gick omkull där så gillar jag verkligen den tävlingsplatsen, eller arenan kan man kalla det. 
Hit ska jag ta med mig Polo och Bosse. Om det har gått bra och känts bra med Bosse fram tills hit ska jag hoppa stora rundan som går i MsvB, MsvB+5, MsvA. Sörran har sagt att MsvA'n som finalen går i är väldigt hög, så jag får hålla i hatten!
Polo ska gå kval 1 och kval 2 i stora rundan, MsvB och MsvB+5. Sen hoppar jag lilla rundans final som går i L.A. 
 
Sedan kommer det kanske inte bli exakt såhär. Skador kan tillkomma eller svackor/ dåliga perioder. Men detta är hur det ser ut i nuläget iallafall!
Vilhelmsborg. Det blåa hindret gick jag och Ralle omkull på, fast då var det som en kombination. Vill ni att jag ska berätta mer om det? :)
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Wilma Johansson

Hade vart kul! :)

2013-10-23 @ 09:52:23
Postat av: Anonym

Men du fick du en nolla i msv, eller de stog så på equipe iaf, 0 fel i grund och 12 i omh

Svar: Man måste vara nolla i både grund och omhoppning!
None None

2013-10-23 @ 10:24:19
Postat av: Ebba

ja de skulle va jättekul om du berättade om det!! :)

2013-10-23 @ 17:35:21
Postat av: AlexandraJ

Ja, kan du berätta om det? :)

2013-10-24 @ 14:00:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: