Utvärdering av dagens tävling!

axelinaackie.blogg.se / 07 Oktober, 2013 - 11:05 / Allmänt

Var i Bulycke och tävlade, själva banan var ganska bra. Lagomt (fast ganska litet) ridhus med ett hyfsat underlag och ganska bra framhoppning utomhus. 
 
Dock avskyr jag sura överdomare och funktionärer. Jag råkade gå med Bosse där det inte fick vara hästar, hade litesmåbrottom till veterinären och när det var 5 meter kvar till jag var vid veterinären säger en funktionär att hästar inte fick vara där jag var (jag såg inte en enda skylt) Så jag fick traska runt hela byggnaden. Suck
 
Men annars var det bra! Bosse viftade ganska mycket på huvudet under framhoppningen då han är lite känslig för sol, men kändes jätte fin på framridningen!
Väl inne på banan var han 100 gånger lugnare än igår, men ändå väldigt pigg. 
Jag testade att ha ett vanligt bett då hans tävlingsbett kändes lite för skarpt i lördags, tycker att han funkade bättre på det vanliga för att jag fick en jämnare rytm. 
så han kändes bra, ni som har sett på filmen hör vilken tur jag hade på hinder nummer 12, hahaha!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: