Väldigt effektiv!

axelinaackie.blogg.se / 25 Oktober, 2013 - 20:16 / Allmänt

5 hästar är nu ridna och jag har putsat träns och städat undan lite saker.
Polo - jätte fin, red bara längs 4-kanten och red jätte mycket övergångar mellan skritt och trav. Det sa veterinären var bra så det är bäst att lyda. ;-) 
Bosse - red markarbete med honom, ställde fram en liten serie med bom, hinder, bom och sen ett litet hinder på en båge rakt fram. Det övningen var han Verkligen kung på!
Frida - hon var as fin när jag travade av, helt mjuk och fin i båda varven. Hoppade över ett sockerbits-hinder på volt med henne och det gjorde hon bra.
Potter - började med att rida fram och bara se så allt funka, sen avslutade jag med att ta några språng, men inte mycket alls. Avslutade på 110cm med min lilla kanin och han är så himla grym att hoppa! 
Elenya - hon var seg men fin, trimmade henne i ridhuset och gjorde lite tempoväxlingar och galoppombyten. :-)




Postat av: Amanda

Rider inte antonia sina hästar längre? :)
btw , du är verkligen bäst på att rida och du är min förebild <3

Svar: Jodå! Hon rider Claudia och Lillan medan vi rider Elenya lite båda två. Åh vad glad jag blir! :D
None None

2013-10-27 @ 04:37:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: