Bad update...

axelinaackie.blogg.se / 14 April, 2014 - 19:54 / Allmänt

Sorry men sånt är livet. 
Idag var jag i stallet på förmiddagen och sedan på eftermiddagen åkte jag med till skåne för att kolla på en häst åt sörran. Fullt upp vilket resulterar i dålig uppdatering från min sida. 
Ponnyerna gick finfint idag, förutom att jag red så gjorde jag iordning all utrusting också. tog loss betten från alla 3 tränsen, tvättade dom och putsade tränsen noga. Allt tar sådan tid för mig eftersom att jag är så noggrann, haha!
 
Nu tänkte jag bara ta det lite lungt resten av kvällen, kluta ut några tidsinställa inlägg så att uppdateringen slipper bli som idag, kolla på gossipgirl som jag inte sett på 1000 år och förhoppningsvis köper mamma marabou påväg hem som jag beställde. ;-)
 
Den eftertjatade bilden ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: