Lunchpaus

axelinaackie.blogg.se / 10 April, 2014 - 14:02 / Allmänt

Har precis ätit en portion indiskt här på resturangen jag praoar på. Vegetarisk då jag inte är så förtjust i kyckling. Det var gott iallafall, även om jag inte kände någon smak eftersom att jag är förkyld. 

Jag är nog inte hemma förren halv 5 idag, lång dag men jag kanske kan sluta tidigare imorgon som kompromiss. Hoppas det för att på en fredag vill man hem i tid änna. 

Om det inte är allt för dåligt väder när jag kommer hem tar jag och Bosse en tur i skogen. Paddocken är troligtvis blöt och ridhuset är upptaget men eftersom att han gick så fint igår förtjänar han en skogspromenad! Polo får allt ta och skrittas idag, sen ska båda ryktas, tränsen ska putsas och allt ska städas undan. 

Hörs sen !
Hahaha, så jag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: