toppen pass i nya schabraket!

axelinaackie.blogg.se / 07 April, 2014 - 21:40 / Allmänt

Minns ni att jag sa att alla fick varsitt kingsland schabrak med värdet av 700:- när vi vann i lördags? Så himla kul är det med fina priser på tävlingar. Sedan vill jag också inflika att funktionärerna var väldigt trevliga och de hade jätte goda bakelser i cafeet så billdal var en väldigt bra tävling!
 
Hade iallafall det nya schabraket idag när jag trimmade och det var jätte fint och låg superbra! Jag red inte ponnysarna enligt planen som jag skrev förut. Ponnysarna ska vaccineras imorgon så istället för att de reds ett lugnt pass idag får dem ett chill pass imorgon istället. 
Bosse var riktigt fin med tanke på att jag red ute i paddocken och det var mycket action runt omkring. Jag red nästan bara på rakt spår och inte alls mycket på volten. Jätte nöjd med dagens pass iallafall!
Potter var spänd idag, men efter en lång stund trav slappnade han av och blev finfin efter galoppen. Det började skymma när jag red honom och luktade rök för att de eldade en bit bort och han hatar eld-lukt,
 





Postat av: Wilma

Kan du snälla svara på sms? 😂

2014-04-08 @ 06:34:30
Postat av: Anonym

Vad har du för märke på din sadel på Bosse?

Svar: Det är en equipe expression :)
None None

2014-04-08 @ 06:55:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: