Veckans planering för Shubbi

axelinaackie.blogg.se / 28 April, 2014 - 06:55 / Allmänt

Visste ni att jag brukar kalla Bosse för Shubbi? Alltså Shu B dee - Shubbi. Fiffigt va? DÅ fick vi med en "visste du att" i detta inlägget också - gött!
 
Måndag: Jag trimmar honom i paddocken med hjälp av pappa. Då fokuserar jag mest på att han ska lyssna på mig och lyssna för skänkeln. 
 
Tisdag: Lagom uteritt, förhoppningsvis är sörran på bra humör på tisdag så att hon vill rida med mig ut till galoppbackarna.
 
Onsdag: Trimmas i paddocken men denna gången med hjälp av mamma. Då fokuserar jag på att han ska vara avslappnad och fin. 
 
Torre: Lastbilen rullar från gårdsplanen klockan 11 på torsdag fm. Därför tänkte jag att jag trimmar honom när vi kommit fram i Norge efter vet-checken. Ett lite lagmt pass på tävlingsplatsen helt enkelt! 
 
Fredag, Lördag och Söndag hoppar jag Big Tour men jag är osäker på hur bloggningen kommer bli då jag måste stänga av internet men på något sätt kommer det säkert gå att ordna! :)):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) (glad idag, mycket smilys)
Bosse är min idol, så fin och givmild. Också väldigt systematisk. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: