dystra tankar, snart börjar...

axelinaackie.blogg.se / 14 Augusti, 2014 - 11:17 / Allmänt

Godmorgon på er! Har precis varit och ätit frukost och sitter nu framför tv'n och kollar på något halvschaskigt program på disney channel. 
Nu när jag skriver godmorgon är klockan kvart över 11, men om bara 4 dagar kommer jag skriva "lunch" vid den här tiden. Ni anar inte vilken ångest jag har inför skolstarten, speciellt när vi börjar halv 9 och slutar halv 5 på torsdagar och kommer därför inte hinna komma hem innan det blir mörkt. UschUschUsch. Slutar klockan 3 de andra dagarna förutom fredagar då vi slutar klockan 2. Men i övrigt riktigt hemska tider som kommer förstöra mitt liv. 
 
Idag hade jag tänkt att Bosse skulle trimmas. Vet inte om mamma eller pappa hjälper mig men någon av dom iallafall. 
Polo har gått i ridhuset 2 dagar i rad så han ska ridas i skogen. 
 
Åhhhhhh, snart börjar ytterligare ett år i helvettet. Längtar så mycket till gymnasiet där man slipper känna sig fängslad och har så otroligt mycket läxor att man inte hinner med en enda lugn stund, knappt på helgen. Vardagen blir så stressig när skolan börjat. Fattar inte riktigt hur skolan tänker när de sätter dagar som slutar halv 5 och sedan ca 6 olika läxor i veckan på det varav ett prov. 
Tur att jag har mina hästar iallafall. En lljusstrimma i den för övrigt hemska vardagen med allt som innebär skola...
 
Nej nu ska jag inte klaga! Jag har faktiskt mina fantastiska 3 hästar som är friska och även jag är frisk och kry. Det finns dom som har det väldigt mycket sämre än jag! Så länge man är frisk ska man inte klaga :)
 


Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut ditt schema skulle vara roligt att jämföra då jag också börjar 9an


Svar: Absolut!
None None

2014-08-15 @ 15:19:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: