Fredagskväll :)

axelinaackie.blogg.se / 15 Augusti, 2014 - 21:28 / Allmänt

Min fredagskväll spenderades på bästa sätt genom att jag först red en mysig skogstur med Bosse och Antonia, sedan pysslade jag om honom ordentligt och han fick ta för sig från morot-äpple buffén vi har i sadelkammaren. ;-) 
Har fixat lite i stallet nu en stund, tvättat rent vattenkopp, putsat träns, sadelgjordar, städat undan i stallet och städat lite i sadelkammaren. 
Imorgonbitti blir det uppstigning tidigt, jag och Antonia ska jobba i stallet och tjäna lite extra cash. Vi jobbar både på dagen och på kvällen så jag får 400kr vilket är great för plånkan. 

Är fortfarande kvar ute och ser när sörran rider sin nya häst "Bullen". Han är jätte fin! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: