Gjorde ett kvällsryck

axelinaackie.blogg.se / 02 Augusti, 2014 - 22:36 / Allmänt

Klockan nio kom vi hem från tävlingen och då hade jag Polo kvar att rida eftersom att jag bara hann med Bosse innan vi åkte. 
Det var ett trimpass som väntade i paddocken och både jag och Polo var svettiga när vi var klara (men framförallt han - haha!) Trimmade i 35-40min ungefär och red mycket raka linjer innanför spåret och små volter. Skuttade över små sockerbitar och tränade på att få en perfekt avsprångspunkt och landa i rätt galopp. 
 
Hinderna gjorde han bra och höger varv gjorde han väldigt bra, speciellt i traven! Men i vänster varv satt han fast i sidan och hade det lite svårt för sig. Det blev lite bättre i slutet måste jag säga men fortfarande stor skillnad i de två olika varven. Men riktigt fin till höger, alltid något! :)
Spolade av honom när vi var klara och putsade båda tränsen därefter, rengjorde även sadelgjorden så nu är grejerna rena och fina igen! 
 
Nu tänkte jag avsluta kvällen med lite hannahmontana i sängen. Jag har inte ätit något onyttigt med socker i på hela dagen vilket ska firas med kvällens tredje glas vatten ! 
Min älsklingsryktborste från boristiq farm <3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: