Hi everyone

axelinaackie.blogg.se / 05 Augusti, 2014 - 19:16 / Allmänt

Doften av nybakad kladdkaka förgyller köket där jag sitter och bloggar. Om en stund ska jag och kladdkakan ge oss av på picknick. Jag och Clara ska gå och mötas, slå oss ner där det ser lite cozy ut and have a nice time together. 
Tjäckt när man bort såpass nära varann att man kan gå och mötas, är ca 4 km mellan oss så inte så farligt! 

Idag fick båda ponnyerna en promenad i skogen i 45 minuter. En trevlig liten tur och båda var super snälla. Dom trivs verkligen i skogen vilket jag märker genom att båda är jätte avslappnade och lunkar på med öronen spetsade. 
Jag tror att det är viktigt att man rider ut i skogen med jämna mellanrum även om man har en tävlingshäst som man kanske inte brukar rida ut i skogen på så ofta. 
Det är en psykisk avslappning och återhämtning, så denna skritturen ser jag som minst lika viktig som ett trimpass i paddocken! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: