lite mindre kända bloggar jag läser

axelinaackie.blogg.se / 06 Augusti, 2014 - 18:59 / Allmänt

Kan du inte skriva lite små bloggar du läser? Hade vart intressant :) Tänk om min blogg är med :D:D:D:D:D:D:D:DD:
 
Haha, faktum är att jag inte läser så många små-bloggar. Men kan givetvis rabbla upp de jag läser! Och med "små-bloggar" menar jag sådana som inte är jätte kända. JenniferSandsjö och LinnOlsson till exempel räknar jag som stora bloggar såklart!
 
Den första bloggen jag tänker skriva om som jag läser började jag läsa ganska nyligen. Bloggen är rätt så nystartad men vädligt bra måste jag säga! Handlar mycket om mat vilket jag gillar, haha! Sedan är det välskrivna, lugna inlägg. Tycker verkligen ni borde gå in HÄR.
 
Sedan läser jag DENNA bloggen. Tror inte att jag hade läst den om jag inte kände personen väl på grund av den ojämna uppdateringen, men när bloggaren väl tar sig i kragen är den allt bra! 
 
Gillar välskrivna inlägg och läser därför den häär bloggen. Väldigt fina bilder och bra texter, men ibland lite för långa - haha. Men det tycker jag inte är något giltligt klagomål, en bra välskriven blogg helt enkelt!
 
Sist men inte minst läser jag en blogg som är en stor fvorit. Bra uppdatering, bra variation med långa och korta inlägg och fina bilder här med! Klicka er in till den här bloggen och ni kommer inte bli besvikna !
 
Världens bästa ! <3 Foto: Kajsa Borglund
 
Jag skulle faktiskt vilja lägga till ett par bloggar i min "bloggmapp" i iPhonen. Så du får gärna länka din blogg i kommentarsfältet så går jag in och läser, men jag har ett krav och det är daglig uppdatering! ;)


Postat av: Lydia

lydiaathieme.blogg.se :)

Svar: 👍👍
None None

2014-08-06 @ 22:25:24
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Alva

alvamariia.devote.se :))

Svar: 👍👍
None None

2014-08-07 @ 00:51:42
URL: http://alvamariia.devote.se
Postat av: Clara

claraliindgren.blogg.se claraliindgren.blogg.se claraliindgren.blogg.se

Svar: Kul, ska kika in😂😂😂
None None

2014-08-07 @ 09:48:07
URL: http://claraliindgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: