Lite tråkigt faktiskt...

axelinaackie.blogg.se / 24 Augusti, 2014 - 10:29 / Allmänt

Idag gå ju finalen i ridsport ponycup. Uppe i skogslotten där jag varit innan och tävlat och jag gillar deras bana, ganska liten men fina hinder och bra underlag. 
Debuterade MsvB med Polisen där 2013, han var så snäll och vi var felfria och kom 5a. 
Det tråkiga är bara att jag endast deltog i ett ridsport ponnycup kval med Polo men för att kvala in var man tvungen att delta i minst 2 och samtidigt få en bra placering. 
Jag vann ju det enda kvalet jag var med i och därför känns det extra surt att inte få hoppa finalen, menmen... 
 
Hejjar iallafall på min stallkamrat Beata och hennes B-ponny Jocke som ska vara med!!
 
Polo var så himla duktig denna tävlingen och det var våran bästa runda vi någonsin gjort tillsammans! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: