Mycket gjort, mycket kvar!

axelinaackie.blogg.se / 16 Augusti, 2014 - 18:07 / Allmänt

Fixade stallet imorse tillsammans med Anton, vi mockade, fodrade, tog in och ut från hagar, körde ner till gräshagen med en gårdsbil som krånglade hur mycket som helst och gav hö där, sopade, fyllde vatten, fyllde höpåsar och red 2 hästar var. 
Halv 3 åkte vi till Kungsbacka. Antonia skulle hoppa en unghästklass med Lillus. Hon var felfri men fick ett tidsfel :) 

Nu är vi påväg hem igen och ikväll ska vi ju jobba igen, hagarna ska mockas, alla ska tas in och det ska fodras. 
Ska även putsa lite grejer då jag inte hann det innan vi åkte. 

Polo fick vara ute på tur i 30 min efter 3 dagars trim i rad. Han var snällis som vanligt :)
Bosse var grym idag! Lika fin i vänster varv som har brukar vara i höger när han är som bäst. 





Postat av: Klara

Mockas hagarna varje dag?

Svar: Ja absolut! Annars blir det så äckligt :)
None None

2014-08-16 @ 19:23:04
Postat av: Ellinor

Kan du lägga ut bild på vad du ska ha på dig när skolan börjar?
Du har så fin klädstil och jätte finakläder!!!

Svar: Ja absolut kan jag det, tack vad glad jag blir! :D
None None

2014-08-17 @ 09:44:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: