2a med Polo!

axelinaackie.blogg.se / 12 Februari, 2014 - 18:51 / Allmänt

Polo var lika duktig som vanligt, han är så jämn hela tiden. Den enda tävlingen det har gått dåligt på när jag har haft honom var när han hade ont.
Kom 2a iallafall, han var så fin så!

Bosse var heeelt crazybananas på framhoppningen och på banan så det blev att jag fick bromsa lite. 
Fick en miss på ett räcke i omhoppningen som vi rev, 4 fel slutade vi alltså på. Men för att vara första tävlingen när han är helt vild och knappt gick att rida på framhoppningen så är jag nöjd! :) 
Nu är vi påväg hem, ska ställa in mina små pojkar i boxarna, ge dem hö och sedan packa ur lastbilen. Mindre kul...




Postat av: Anonym

kan du skriva ett inlägg om vilket gymnasium du vill gå på och varför?

Svar: Jag ska gå ridgymnasium för att:
-det är lätt att få bra betyg
-känns ovärt att gå någon annan linje eftersom att jag direkt efter studenten ska sticka till något europeiskt land och rida 547 hästar om dagen helst.
-nära hem
-chill dagar
-lärarna blir inte griniga när jag tar ledigt mycket pga tävlingar. :)
None None

2014-02-12 @ 20:27:06
Postat av: Anonym

Varför tävlar Clara Ambra & varför är hon inte med i din blogg mer? :)

Svar: För att hon står hos Clara
None None

2014-02-12 @ 20:34:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: