älskar lov

axelinaackie.blogg.se / 09 Februari, 2014 - 20:00 / Allmänt

Uppdateringen blir ju lite kass när det är lov. Så är det för mig iallafall! Det finns så mycket annat kul att göra men jag ska börja blogga bättre från och med NU.
 
Bosse och Polo var jätte duktiga när vi hoppade idag. Polo fick till och med språng på 135cm, lite obehagligt att styra på men han hoppade över det galant. Polo har verkligen ett hjärta av guld. Även om hindret skulle vara 2 meter och han innerst inne vet att han inte skulle klara av att hoppa 2 meter så skulle han försöka i alla lägen. 
 
Bosse var också toppen, en av de bästa träningarna tillsammans med honom! Han hoppade några språng på 130cm och det kändes hur enkelt som helst. 
Det som var så bra idag när jag hoppade Bosse var att jag kom rätt varje språng. Jag menar inte att jag brukar komma hejkon-bacon så ofta men ibland så händer det ju. Men inte en enda gång idag. :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: