Ändrade kvalregler...

axelinaackie.blogg.se / 13 Februari, 2014 - 16:38 / Allmänt

Fick höra att kvalreglerna till SM är ändrade så att för att kvala till SM för D-ponny ska man ha 2 felfria rundor i MsvB vilket betyder att typ hela Sverige är kvalade till SM (till och med jag och Polo, haha) 
Jag tycker att detta suger rent ut sagt. SM för mig och säkert de flesta andra är en stor tävling, om då i princip alla är kvalade förlorar SM sin värdighet och det blir inte alls lika kul att delta. 
Det är också bestämt att hela SM ska gå i stilhoppning. Det är kul tycker jag, det går alltid bra för mig i stilhoppningar. ^^

Snart är det dags för sörran att hoppa kval 1...!

Mitt band stämmer bra in på mig, hahaha ;-)




Postat av: anonym

Hur kvalar man till SM på c-ponny? <3

Svar: 2felfria rundor i MsvB... Haha det är ju ett skämt
None None

2014-02-13 @ 23:58:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: