Äntligen hemma!

axelinaackie.blogg.se / 16 Februari, 2014 - 19:34 / Allmänt

Lång dag och mesta delen av dagens spenderades i borås. Som ni redan vet gick sörran vidare till scandinavium så det kommer bli as najs.
När hon hade hoppat stannade vi kvar och kollade på en youngrider klass och sedan åkte vi till stallet där jag trimmade båda. 
Polo var inte på sitt bästa humör idag, fick ryck då och då. När han får ryck så blir han rädd för mig typ, kollar bakåt och flyr frammåt. Han är ju så hyperkänslig så vissa dagar är han lite konstig. Men han kopplade av rätt så bra i slutet så det gick ändå bra må jag säga!
Bosse var as fin verkligen. Red utan sporrarmen han lyssnade finfint ändå!
 
Nu ska jag skiva lite frukt och sedan sätta mig och kolla på PLL. Myskväll innan skolan imorgon. :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: