Äntligen...

axelinaackie.blogg.se / 02 Februari, 2014 - 15:36 / Allmänt

...äntligen slipper man förväxla Bosse med en 22 årig gammal adenner som drar timmer i skogen! Nu (med lite fantasi) skulle man kunna tro att han faktiskt är en tävlingsponny. Han är rakad från topp till tå och det gick faktiskt bra denna gången. Han är så sjukt dum att klippa utan lugnande ska ni veta ! 
Han var lite för trött för att medverka i en bild så jag visar er en annan dag hur snygg han blev. 
Polo trimmades ett rejält pass i ridhuset, något dragig i vänstertygeln men jag var väldigt konsekvent och höll ett stadigt tag i högerregeln och lättade på inner så att han inte kunde dra i den. Tyckte att jag fick till det hyfsat i slutet så jag är nöjd!
Nu ska jag och mamma åka och handla ingredienser till drömmar och kladdkaka + att jag skulle hjälpa henne att bära möbler tror jag..
Jag och Clara har caféet i skolan nästa vecka så jag ska baka till det. Men drömmarna tänker jag inte sälja om dom blir goda. ;-)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: