Baltic cup - torsdag

axelinaackie.blogg.se / 20 Februari, 2014 - 22:54 / Allmänt

Vi kom fram här i flyinge klockan 3 och då gick vi raka vägen till besiktningen. Det var en riktigt seriös vet check ska ni veta! 
Sedan letade vi upp boxarna och mina pållar står allra längst bort i ett av stallen, närmast dörren alltså. 
Har gjort det jätte fint utanför boxarna, visar bild imorgon. 
Nu på kvällen var vi ute med några andra och halv 11 drog jag mig bort till lastbilen och ligger nu här och ska sova. 

Upp halv 8 imorgon för att 8 ska jag ut och gå med mina små juppar. Sen ska de trimmas på förmiddagen innan starten på eftermiddagen.




Postat av: Anonym

Är Antonia med dig hela helgen? :)

Svar: Japp
None None

2014-02-21 @ 09:48:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: