gårdagen

axelinaackie.blogg.se / 26 Februari, 2014 - 08:50 / Allmänt

Oj vad organiserat det var när man kom fram till scandinavium. 
3 stycken kom och packade ur alla grejer och ställde framför boxen varav en mockade ur transporten. En shuttler kom som man fick åka efter och parkera och det var vakter överallt som kollade på ens band. 
Tänk om det var sån service på alla tävlingar! 
 
Sedan åkte vi och åt frozen yoghurt vilket var första gången för mig. Det var verkligen jätte gott! Helt otroligt.
 
Idag går jag i skolan till klockan 4 och då hämtar pappa mig och vi åker direkt in till scnadinavium. Jag skulle verkligen vilja hinna gå på mässan idag för att jag tror att det är lite färre folk idag än resten av dagarna men jag får se. 
 
 


Postat av: Tilda - TLryttarna

Jag som trodde mässan var stängd idag, eller?
Har säkert fel ;)

Svar: Jag har faktiskt ingen aning, det kanske är stängd? :(:(
None None

2014-02-26 @ 10:08:58
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: Anonym

Mässan e stäng onsda!

Svar: :(
None None

2014-02-26 @ 11:17:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: