hemma

axelinaackie.blogg.se / 18 Februari, 2014 - 14:59 / Allmänt

har precis mixat ihop en smoothie som jag sitter och smaskar på nu. Hade as lite socker i vilket resulterade i att den inte blev lika god som när jag har min normala mängd socker i. Men detta är ju min nyttiga vecka så jag får väl stå ut, den blev god ändå. :)


Måste verkligen sätta mig med spanskan nu, hann inte med den igår. Klockan 4 kommer mamma hem och så åker vi till stallet.
Jag red faktiskt Bosse ute i paddocken igår! Den var helt torr och fin så jag passade på. Han bockade väldigt mycket mer än vanligt men var samtidigt väldigt fin! Tror at han uppskattade att slippa ridhuset.
Polo gick det åt helvette med. enough said
 
Btw så var jag jätte aktiv och arbetade stenhårt på varenda lektion idag. Och så har jag ätit 9(!!!!) mackor idag. Slå det.
Nej nu måste jag skriva på spanska-skiten, hörs sen! :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: