Klasser på Baltic

axelinaackie.blogg.se / 17 Februari, 2014 - 15:00 / Allmänt

Gud vad jag tjatar om baltic, men jag längtar så mycket ska ni veta!
Tänkte berätta lite vilka klasser jag ska hoppa och varför. Åker dit på torsdag förmiddag för att hinna till besiktningen som är mellan halv 1 och 3. 
 
På fredagen hoppar jag stora rundan, kval 1 men båda. Det går i MsvB (120) så det är ju lurre. Sen på lördagen hoppar jag stora rundan också med båda. Då är det MsvB+5 (125) så det blir lite högre. Men bara jag håller i hatten går det säkert bra !
Sen på söndagen hoppar jag lilla finalen tror jag. Känns kanske lite osäkert att rida in i en grand prix som det kallas tror jag ? Eller det kanske bara heter det om det är utomlands. Men det kommer nog vara väldigt högt iallafall eftersom att det är en internationell final och MsvA. (130)
 
Sedan om det går jätte dåligt eller jätte bra så ändrar jag såklart min plan lite men jag utgår från klasserna ovan. 
 
 


Postat av: Johanna

Så kul med Baltic! Förstår att du längtar! Lycka till i helgen :D

Svar: Tack så mycket! :)
None None

2014-02-17 @ 17:41:14
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: