kväll igen...

axelinaackie.blogg.se / 12 Februari, 2014 - 21:56 / Allmänt

Nu är jag hemma igen efter att ha packat upp allt från tävlingen, lagt tillbaka allt på därför avsedd plats, ätit middag och tagit en varm dusch.
Jag har suttit en stund och redigerat filmerna från idag, jag lägger ut filmen ikväll eller imorgonbitti beroende på hur lång tid det tar för den att ladda. 
 
Imorgon åker vi till stallet på förmiddagen, hoppas på att mamma kan leda en ponny och så skrittar jag på den andra så att båda får komma ut. Kanske Nora-vägen, min favvoväg för att det är en så mysig grusväg och tar lagom lång tid, 35-40 min ungefär. 
Sedan någon gång mitt på dagen rullar snödroppen (lastbilen fast med ett finare namn ^^) mot Borås ridhus. Sörran min ska hoppa SM med Elenya torsdag och fredag så vi sover i lastbilen imorgon så det blir mys. Speciellt om det finns godis och jag tar med en bra film :)
Vi åker hem på fredag kväll och sedan tillbaka igen på söndag då semifinalen till scandinavium är. 
 
Vann ett jätte fint pannband btw när jag kom 2a. Det var "böjt" (som swarovski pannbanden) och hade en rad med varannan glittersten och varannan pärla. 
 


Postat av: Anonym

lägg ut bild på pannbandet!

Svar: Fixar jag ;)
None None

2014-02-13 @ 08:47:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: