Låt tips

axelinaackie.blogg.se / 11 Februari, 2014 - 15:47 / Allmänt

 
Har ni inte hört denna låten MÅSTE ni bara lyssna, vanligtvis blir man ju trött på låtar när man lyssnat på dem 20 gånger men denna har säkert spelats 100 gånger och jag tycker fortfarande att den är lika bra! 
 
 
Denna hörde jag första gången igår så jag vet inte om den är ny eller gammal? Tycker iallafall att den är riktigt bra!
 
 
Denna låten är ny tror jag iallafall och kanske har ni hört den, men om ni inte har det så lyssna! 


Postat av: Anonym

tycker du palladium skor är snygga? och skulle du vilja ha ett par och isåfall i vilken färg?

Svar: jag har ett par svarta, ett par bruna och ett par gröna. ^^
None None

2014-02-11 @ 22:45:22
Postat av: Anonym

tycker du palladium skor är snygga? och skulle du vilja ha ett par och isåfall i vilken färg?

Svar: Ja det tycker jag! Jag har redan 3 stycken, ett par bruna, ett par gröna och ett par svarta :)
None None

2014-02-11 @ 22:45:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: