Nästan allt packat!

axelinaackie.blogg.se / 19 Februari, 2014 - 20:10 / Allmänt

Jag brukar vanligtvis känna mig helt slut efter att ha packat allt men idag känner jag mig fortfarande som en människa trots att jag har hållt igång från 7 imorse. (Utan vila)
Jag är ju så sjukt noggrann, kan ägna 20 min till att bara möblera om inne i sadelskåpet, men idag var jag mer slarvig och shit va fort det gick att packa, haha! Fick hjälp med att tvätta Polo också.
Båda var duktiga när jag trimmade också, imorgon ska de båda få sig en skrittur i skogen på 30 minuter. De har inte vilat på länge, ridits hårt hela veckan och ska ju tävla dagarna efter så det passar perfekt.
Rider dom innan vi åker så att det är gjort när vi kommer fram. 

Atm: sitter i bilen påväg hem, ska äta något (förhoppningsvis nyttigt) samt packa mina egna saker inför helgen! Imorgon blir det lite sovmorgon för mig då vi inte åker till stallet förren 10. Ska starta dagen med american panncakes hade jag tänkt! Medan alla ni andra går till skolan. HAH




Postat av: Hilda

Har lov hahaha😂😂

2014-02-19 @ 21:31:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: