veckan börjar bra!

axelinaackie.blogg.se / 17 Februari, 2014 - 11:18 / Allmänt

Det visade sig att hemkunskapen var inställd så att jag slutar 10 i 2 istället för 4! Ni fattar lyckan!
Är hemma ca 20 över 2 och då ska jag koka ris och steka fiskpinnar. Sedan ska jag lägga mobilen på mitt rum, sätta mig i köket, inte ha uppe facebook eller skype och sätta mig med läxorna. Det är så skönt att bli klar med dom så att jag slipper tänka på skolan under helgen. 
- 1 recension ska skrivas klart. Den sparr jag nog till sist för att det är kul att skriva #B-i-svenska-jaoo
- Glosor och text i engelskan
- Översätta en as svår text på spanska
- Grammatik på engelskan
 
Klockan 5 eller 6 åker vi till stallet. Ska trimma båda i ridhuset och det är ju lite synd eftersom att det är så vackert väder! Men det kommer ju vara mörkt när jag kommer dit så det kvittar ju vilket väder det är. 
 
En söt bild på Clara
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: