Äter en macka JAOOO

axelinaackie.blogg.se / 23 Januari, 2014 - 20:48 / Allmänt

Egentligen ska jag inte äta ljust bröd under dessa 14-salladsdiet dagarna men valet stog mellan choklad, cookies och en macka så med tanke på förutsättningarna gjorde jag rätt val! Har varit sjuuuukt sötsugen hela kvällen och med vetenskapen om att det finns ett helt paket cookies i skafferiet gör inte saken bättre... :( 
Haha, stora bekymmer jag har! 
Ambra har nu trimmats och det gick finfint, efter ridpasset fräschade jag upp henne genom att tvätta igenom den bajsiga svansen och de ganska så gula bakbenen. Olyckligtvis har hon en gul svans i sig så det blev inte så mycket bättre men bajset försvann iallafall! 

Nu blir det glostäning på spanska... -.-




Postat av: Anonym

är du mörkrädd? när du kommer hem från skolan och ska gå ut till stallet är det människor där då? eller är du helt själv?

Svar: haha kul fråga!Jag är inte speciellt mörkrädd. Eller jo, jag skulle ju inte vilja gå ut själv när det är mörkt iofs…
Det är alltid massa folk i stallet! I och med att det är ridskola på kvällarna är det alltid folk i stallet tills 9 på kvällarna ! Inte inne i mitt stall dock. :)
None None

2014-01-23 @ 22:25:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: