deep thoughts

axelinaackie.blogg.se / 19 Januari, 2014 - 08:00 / Allmänt

Jag åker inte till stallet varje dag, fryser så mycket att jag inte har någon känsel kvar och rider 3 hästar för att jag sedan i mitt framtida liv ska sluta rida eller blir en halvbra ryttare. Min dröm, eller inte dröm. Mitt mål är att bli bäst, oavsett vad som krävs. 
Om det nu är så att jag måste åka utomlands själv i 2 år, rida 10 hästar om dagen och bli utskälld varje dag av stallchäfen så är jag faktiskt beredd att göra det. Det är precis vad jag vill, även om det kommer perioder som känns tunga är det bara att sätta upp ett mål och kämpa mot det.
Allt går, bara man vill, kom ihåg det.
 
Jag är fullt medveten om hur svårt det kommer att bli och hur mycket slit som krävs. Men jag är också medveten om att jag aldrig kommer ge upp.
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: