Godmorgon - onsdag

axelinaackie.blogg.se / 08 Januari, 2014 - 07:14 / Allmänt

Har knappt någon koll på vad et är för dag, men onsdag borde det vara iallafall, haha !
Sov ovanligt dåligt både inatt och igår natt vilket jag aldrig gör, vet fatiskt inte vad det beror på. Och en dålig natt för mig är när det tar 1 timme att somna och sen vaknar vid 3-4 olika tillfällen under natten, precis som inatt. En till konstig sak är att jag har drömt samma dröm 2 nätter i rad, att jag ska gå och köpa en kabelstickad gant-tröja på design only. Ett mysterium...
 
Siter faktiskt i min (underbart sköna) säng och skriver nu men inser att jag faktiskt måste gå upp. Känner mig inte taggad ett dugg på att gå upp och gå till skolan faktiskt. :( Men en sak jag är mer taggad till är att efter skolan ska jag ju åka till stallet - första gången på över en vecka !
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: