Jag stör mig på...

axelinaackie.blogg.se / 22 Januari, 2014 - 07:00 / Allmänt

Fick en kommentar om att jag skulle skriva ett inlägg om saker jag stör mig på och det gör jag så gärna!

- Tangenterna på min dator, ni förstår nog inte hur mycket jag hatar dom just nu. T,J,N,0 lossnar om jag trycker på dom.
 
- Röklukt. Cigarettlukt alltså. Vet inte vad som händer men jag kan (om jag vill) börja gråta när jag känner den lukten, hahaha. Hatar det verkligen. Sen stör jag mig på folk som tror att det är coolt att de röker, framförallt ungdomar. (när jag skrev ungdomar lät det som att jag var typ 40)
Vill också tillägga att när jag var 5-6 år ÄLSKADE jag cigarettlukt!
 
- Jätte feta barn som går och köper godis. 
 
- människor som har fett hår, det är så äckligt.
 
Lillan som föl
 
Potter när han var 5 år !
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: