Man vänjer sig...

axelinaackie.blogg.se / 24 Januari, 2014 - 19:29 / Allmänt

I vårat ridhus är vi nästan alltid 7 ekipage eller fler så man vänjer sig efter ett tag, men idag fick jag nog när det var en privatträninig, 11 personer som stod i ridhuset utan häst och 8 som red. När ytterligare 2 till kom in fick jag nog och gick ut så Bosse fick sig ett skritt pass och lite trav i ca 25 min. Orkade inte trängas bland alla andra vilket ändå skulle resultera i en spänd ponny.
Polo broddade jag och red ut en kortis på 25 min, galopperade upp för en snöig backe och han var hur pigg och glad som helst, haha !  
Sedan red jag honom i ridhuset en stund och då var han jätte duktig! 
Ambra trimmades i ridhuset och hon var väldigt ojämn, vissa stunder gick hon jätte fint och vissa stunder gick hon inte lika fint. Det gick bra när jag travade av iallafall.

Nu ska jag duscha, ta på mig myskläder, göra en sallad till mig själv och kolla på ÄLSKADE THE VAMPIRE DIARIES SOM HAR KOMMIT UT IDAG!! NI FATTAR INTE HUR LYCKLIG JAG ÄR!!! Har saknat Damon så mycket❤️❤️❤️

Chacha


Postat av: Tilda - TLryttarna

Då är plötsligt min kväll uppbokad!
TVD <3 ;)

2014-01-24 @ 19:44:21
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: Annie Berggren

Ackie avsnittet idag var SUPERBRAAA!

Svar: jaaaa jag vet! Men jag hatar slutet när Katherine tar över Elenas kropp…
None None

2014-01-24 @ 21:01:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: