Mina och ponnyernas mål 2014

axelinaackie.blogg.se / 01 Januari, 2014 - 16:00 / Allmänt

Bosse: 

1. Aldrig bli arg när jag rider hemma

2. Inte försöka trycka av honom på ett hinder så att han inte förstår 

3. Inte dra in extra galoppsprång 

4. felfria rundor i MsvB, det ska kännas enkelt.

5. Hoppa MsvA felfritt 

6. Topp 10 på SM 

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Polo:
1. Komma igång ordentligt, starta några MsvB med bra resultat. 

2. Vara felfria i minst 1 MsvA, men ha några rundor innan SM som känns bra. Måste inte vara bara nollor, huvudsaken är att det känns säkert.

3. Hoppa SM och komma till A-final 

4. Vinna ett Globengehäng.

5. Delta i Globenkval 

6. Etablera oss i MsvA 

7. Inte bli arg på honom när jag rider hemma. 

8. Utveckla honom ett steg till när jag rider på hemma på marken. 

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: