New York

axelinaackie.blogg.se / 31 Januari, 2014 - 07:00 / Allmänt

Kommer aldirg glömma när jag var i New york för ett par år sedan, sjukt kul var det!
Vi strosade runt på gatorna och gick in på märkesbutik efter märkesbutik, tror att jag fick med mig någonting från varje affär i princip, fick till och med köpa en extra resväska för att få med allt hem. Stannade till på lite mysiga cafeer då och då när vi blev lite hungriga och sedan shoppade vi lite till.
Bodde på ett hotell med utsikt över hela staden så jag har faktiskt tagit denna bilden från rummet där vi för övrigt hade en jacuzzi...!
 
 
Bara skämta, allt jag skrev ovan var en lögn, jag har varken varit i New york eller tagit bilden, helt klart min humor att ljuga in för alla på min blogg. Snacka om att ha brist på skriv-ideer, hahahahah! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: