nyttig som få

axelinaackie.blogg.se / 22 Januari, 2014 - 13:00 / Allmänt

Som ni kanske märkt har jag varit extremt nyttig de senaste dagarna? Jag menar kvarg isället för yoghurt i smoothien, neger-bruna mackor med avocado, fruktsallad som lunch i skolan, en banan innan stallet, dricker bara vatten, mm.
Detta är för att jag och Clara har börjat med Salladsdieten! Haha det är inte så illa som det låter. Men vi har bestämt att vara jätte nyttiga, inte dricka något med socker i och inte äta så mycket kolhydrater och absolut inte äta kakor och godis. Detta ska vi försöka hålla i 14 dagar. Vill se om jag mår bättre/sämre både psykiskt och fysiskt så jag tycker att detta ska bli jätte roligt!
 
 


Postat av: Anonym

vad går salladsdieten ut på?

Svar: En kul grej bara!
None None

2014-01-22 @ 15:29:21
Postat av: Klara

Har Antonia en blogg? Om inte så tycker jag att hon borde skaffa en😉

Svar: Nej det har hon inte och det vill hon inte heller haha :)
None None

2014-01-22 @ 16:04:00
Postat av: Kim

Har testat salladsdieten med, min kropp mådde väldigt bra av att äta mat som inte var lagad. Dock blev man trött och energilös efter ett par veckor. Men vill ni dryga ut maten så är bönor också. :)

Svar: Ja, det är samma för mig. Jag mår väldigt bra men känner mig lite orkeslös. Men det kan ju bero på att jag levde på en sockerkick innan jag slutade med sockret, haha! ;-)
None None

2014-01-22 @ 21:27:08
URL: http://justkim.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: