onyttigt käk

axelinaackie.blogg.se / 09 Januari, 2014 - 07:00 / Allmänt

 
 
Tyckte att idèn som LinnOlsson skrev på sin blogg var väldigt bra, 3-4 sockerfria dagar i veckan. Då menar jag inte att jag bara ska äta grovt bröd, skita i pastan och dricka vatten de dagarna. Det jag menar är att jag inte ska äta glass, godis, bullar, kakor, dricka saft eller läsk. 
 
Har ni tänkt på att jag skriver ganska mycket om hälsa och vad jag äter, haha tycker att det är jätte kul faktiskt. 
 
Ibland tänker jag att jag ska sluta med socker helt, jag mår så mycket bättre när jag inte har ätit den där godispåsen både psykiskt och fysiskt (kakor kan jag dock äta hur mycket som helst av haha) Men grejen är att jag inte klarar av att sluta äta socker eftersom att jag är beroende typ. 
NU vet jag! Jag behöver bli mutad! Ska höra med mamma hur mycket hon tycker att det är värt att jag slutar med socker, en månad iallafall borde jag väl klara? 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: