planen idag

axelinaackie.blogg.se / 13 Januari, 2014 - 13:41 / Allmänt

Idag mår mitt ben lite bättre än igår tror jag, det bilr bättre och bättre för var dag som går. Men det är så stor skillnad när jag bara går och när jag sitter på hästryggen så jag tror att jag ska skritta ut på båda. Men om någon av dom hoppar till eller gör en plötslig rörelse är jag körd - jag kan bara rida i skritt. Haha.
 
Men OM det inte gör ont när jag rider ska jag bygga fram en trim-bana i ridhuset. Slutar nämligen kvart i 2 idag (hemkunskapen blev inställd!!!) så jag kommer nog vara själv i stallet till en början vilket kan vara ganska skönt ibland. Och då menar jag HELT själv, utan Antonia. ;-)
 
 
Bosse går i en stor hage nu förresten, första gången på hur länge som helst. Det var första dagen igår och han var helt överlycklig! 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: