Bosse aka Skalman färdig

axelinaackie.blogg.se / 20 Juli, 2014 - 10:02 / Allmänt

Antonia ska tävla idag och för att hinna med allt red jag Bosse imorse, red iväg kvart i 9 och nu sitter jag i lastbilen påväg. 
Bosse har kommit på en ny grej när han rids i skogen, att gå långsammare än en mördarsnigel, speciellt i nedförsbackarna. Gärna stannar han mitt i backen, inte för att han är tjurig och inte vill gå utan mer för att ta en liten paus och kolla på omgivningen. Tar mig ungefär 10 min extra på varje sträcka (när jag skrittar) med Bosse - haha! 
Men när terrängen var över och den fina vägen kom så travade jag hela vägen från sjön och tills asfalten kom i princip. Ca 1,5 km uppför, han var väldigt avslappnad och fin när jag travade! 

Polo ska jag hitta på något kul med i eftermiddag efter tävlingen. Kanske gå en promenad och sedan borsta honom ordentligt samt beta honom, det förtjänar han efter igår! 

Min glass igår när vi stannade och åt på laxbutiken, så god!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: