HATAR flugor

axelinaackie.blogg.se / 07 Juli, 2014 - 06:50 / Allmänt

I skrivandes stund är jag så fruktansvärt förbannad på alla jävla flugor. Varför ska som små krypen flyga runt och sätta sig på en när man sover så att det kittlas as obehagligt och man måste skaka på hela sig innan dom flyger iväg. (Och kommer tillbaka igen efter 15 sekunder. 

Ni hör ju vilken bra natt jag har haft...  
Vaknade iallafall nu och ska snart bege mig upp för att morgonfodra Bosse, mocka, fylla vatten och gå ut och gå. 
Igår kväll cyklade jag och Clara till campingen och köpte glass och var med några där. 
Livet rullar här i Skåne!







Postat av: Anonym

är du mörkrädd?

Svar: Nej, men jag gillar mer att sova när det är ljust dock. :)
None None

2014-07-07 @ 09:24:23
Postat av: Johanna

Vilken dag ska du tävla i Falsterbo?:)

Svar: Onsdag och torsdag förmiddag! :)
None None

2014-07-07 @ 15:57:31
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Anonym

är du lat? har du blivit mer lat av att vara tonåring än innan?

Svar: Nej och nej! :)
None None

2014-07-07 @ 18:13:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: