Hej, det var längesedan!

axelinaackie.blogg.se / 01 Juli, 2014 - 16:01 / Allmänt

Chachaa!
Spenderade morgonen hos Clara eftersom att jag sov hos henne. Vi hade det jätte trevligt och åt jätte god choklad till frukost. ;-) 
Sedan följde Kakan (haha) med mig till stallet när jag red vilket var trevligt det med! Polo fick en skogspromenad vilket gick jätte bra förutom att vi blev utskällda av en tant som sa att man inte fick gå där vi gick. 
Bosse trimmades i paddocken idag igen. Red i 40 minuter och väldigt intensivt med mycket galopp. Han var inte lika dunderfin som igår men han var ändå bra tycker jag. Blev inte arg på honom så jag uppfyllde dagens mål. ;) han var jätte fin när jag travade av och större delen av galoppen iallafall så jag är jätte nöjd! 
Städade undan lite i stallet och sadelkammaren när ponnysarna var motionerade så att det såg lite fräschare ut. Nu sitter jag i bilen påväg hem med och är jätte hungrig. Tänkte laga pasta carbonara när jag är hemma. :)



Fotograf: Gilda Blomqvist :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: