Lunch i solen

axelinaackie.blogg.se / 18 Juli, 2014 - 14:58 / Allmänt



Mina bästa tips för att få så goda våfflor som möjligt. 

1. Lägg dom absolut inte på varann (vet att dom ligger på varann på bilden men det var endast för fotograferingens skull)
Dom behåller frasigheten bättre om dom får ligga fritt 

2. Gör dom väl gräddade. Blir mycket godare!

3. Ha vanlig ljus sirap på, så otroligt gott! 

Nu har jag precis ätit den goda lunchen ni ser på bilden. Ska packa mina kläder nu för att snart åker jag och Bosse till pappa. 
Väl där ska allt packas inför imorgon, båda ska ridas och Gult ska bli vitt om ni förstår vad jag menar. ;-)

Hittade mitt äppelgröna RG schabrak förut när jag letade! Lyckan som infinner sig alltså!! Så nu har jag 3 st RG (men det tredje är borta, tror något har snott det) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: