2 dagars tävling väntas!

axelinaackie.blogg.se / 26 Juni, 2014 - 18:38 / Allmänt

Både på lördag och söndag är det tävling igen. Känns som att det var evigheter sedan sist även om det bara var 3 veckor sen.
Bosse får stå över denna gången. Med honom läggs all planering och träning upp så att han ska vara på topp inför falsterbo-veckan. Och för att få honom att vara i toppform är det träning som krävs, inte tävling.
 
Men Polo därimot vill jag bara få bra rundor på innan SM vecka 32. Han och jag ska därför bege oss till Ale-jennylund och hoppa en 120cm på lördagen och en 120 cm på söndagen. 2 klasser, 2 dagar. 
Då ska jag som sagt bara koncentrera mig på att få till 2 bra rundor. Nästa tävling med Polo-gubben blir troligtvis i Strömstad vecka 29. Om allt går som planerat och om han känns bra hoppar jag MsvA där, precis som förra året. Vann den 130'n förra året så jag tänkte göra en repris på det. När man säger så brukar det gå åt skogen dock... haha
 
På tal om det. Anledningen att jag vill hoppa MsvA i strömstad är att jag vill ha hoppat en 130cm klass innan SM'et. Tyvärr tror jag att allderles för många ekipage kommer att åka dit utan minsta rutin på dom höjderna som själva SM går i men deltar ändå eftersom att kvalreglerna är så katastrofala. 
Man ska aldrig starta en klass ellet tävling om man vet på förhand att man inte har någonting där att göra, oavsett om det är SM eller en regional L.A klass. 
en taggad Bosse innan start!


Postat av: Anonym

Ska du tävla sm med både polo och Bosse?:D<3

Svar: Jajjamensan! :)
None None

2014-06-26 @ 19:43:16
Postat av: Anonym

Åh vad kul!! Lycka till!! Vill bara påminna dig att imorgon kl 18 kan man anmäla sig!!:)<3

Svar: Okej vad bra, tack! :)
None None

2014-06-26 @ 20:06:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: