6a i lag SM

axelinaackie.blogg.se / 07 Juni, 2014 - 20:35 / Allmänt

Polo var så fin i första rundan och felfri, gick vidare till andra rundan som sagt. Men i andra rundan hade mina lagmedlemmar väldigt otur så det hade inte spelat någon roll om jag skulle hoppat eller inte. (Det hade inte påverkat vårat resultat) så jag avstod från andra rundan och sparade på polisen lite. Så han får gå en MsvB imorgon istället! 
Laget slutade på en 6e placering vilket jag tyckte var jätte bra! Är glad över att mina ponnysar inte har rivit en bom på hela helgen och hoppas att det håller i sig tills morgondagen! 

Är ute och betar Bosse nu efter att ha diskat rent Polos utrustning. Allt var jätte lerigt och äckligt eftersom att det ösregnade förut. Men nu skiner allt igen och ikväll blir det grillning - igen. ;) 

Imorgin hoppar Bosse 130cm och Polo 120cm. :)




Postat av: Tilda

Grattis grattis! 😃 En 6:e placering i lag SM är skitbra ju!! 👌

Svar: Ja absolut, Tacktack! :D
None None

2014-06-08 @ 09:55:14
URL: http://tildaedin.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: