Beata, Magda, Fanny och Alice, Ellen

axelinaackie.blogg.se / 06 Juni, 2014 - 19:34 / Allmänt

Hej☺️

Beata: hej nu tittar jag på Strömsholm tävlingar med Ackie, Magda, Alice,Antonia och Fanny. Idag har jag hoppat lätt A+. Jag rider en B-ponny som heter Jocke II! Vi kom tvåa idag! Han är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Imorgon ska jag hoppa laget med Ackie,Fanny och Magda👏 ikväll ska vi grilla🍖🍗🍷🍴
 

Följ mig på instagram 

@beataliander


Hej🌸

Fanny: hejsan nu tittar vi på hopp tävlingarna på Strömsholm🌳🌲 Dom är jätte bra på att hoppa imorrn så ska vi hoppa LAG🌷💐🌺 Vi taggar MSVB imorgon med LAGET🌲🌴 Frästen jg har en C-ponny som heter Dream Boy han ägs av Erika Wenderyd🌹och en B-ponny som heter Give Us A Buzz🌲 en helt annan sak ikväll ska vi GRILLA! 🍖🍗🍔🍤

Magda: Nu sitter jag och kollar på Strömsholm tävlingar 135👍 Idag hoppade jag LA+ förklassen inför imorgon lag SM med min Bponny som snart ska tas över av min lilla syster Amadeus V (Dudde)❤️ Hemma i stallet har jag en B-ponny som heter Nikita och en C-ponny som heter Hembys Ronaldo😄 Följ mig på instagram @magdaliander taaaaack🌸

EllenLouise: Hej jag sitter och kollar på Strömsholm tävlingarna med Magda, Beata, Fanny, Ackie och Antonia. 😄  Jag har två små B-ponnysar som heter Amadeus V och Jerry. Igår hoppade jag Jerry i Lätt A. Snälla följ mig på instagram @ellenlouiseliander 💖💜🌸🌺





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: