colouring

axelinaackie.blogg.se / 23 Juni, 2014 - 17:06 / Allmänt

Sitter med färg i håret i hopp om att det ska bli mörkare. Har färgat det 2 gånger tidigare utan något resultat över huvudtaget men nu är det en annan sorts färg så jag hoppas att det blir bra denna gången. Tanken är att jag vill ha mörkare brunt än det jag har. Nu har jag blekt, fult mellanbrunt hår vilket är så fult! 
 
 
Denna färgen tycker jag är perfekt! Tror inte att mitt hår går att få såhär dock... haha
 
Är iallafall nyss hemkommen från en lunch på ett cafe inne i kungsbacka. Var där tillsammans med Moa, Gilda, Ebba, Alice och Clara. Så härliga personer och vi hade det jätte trevligt!
På vägen hem stannade vi till på SvenskRidsport. Köpte mig ett par (aprikosfärgade) ridbyxor - haha. Riktigt snygga om man matchar rätt vilket jag hade tänkt att göra. Visar er bild på som senare! 
Snart kommer Clara hem till mig och ska sova här. Jag ska göra mitt yttersta för att hon ska trivas så bra som möjligt. ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: