Dagens ridpass, tisdag, 24/6 - 2014

axelinaackie.blogg.se / 24 Juni, 2014 - 22:32 / Allmänt

Åkte till stallet lite senare idag, under kvällen. Klockan blev så mycket när vi väl kom fram så hann inte rida. Åkte hem på direkten. skoja.
 
Red ut på Polisen i vanlig ordning. Jag, mamma och sörran red bort till sjön och tillbaka. Han var döglad och dösnäll och döschysst och döcool. Men inte död! När vi kom tillbaka från våran lila trip trimmade Antonia Bosse i paddocken. Det är bra att hon rider honom så mycket som möjligt nu innan falsterbo. Det är bara 14(!!!) dagar kvar! Dökul ju. 
Ska skypa resten av kvällen nu, hörs imorrn med bättre update - lovarr :)
 
 
 
Bild på mina nya jeans från annina ;)
 


Postat av: Annina Borgström

Ganska kul när du andvänder mitt namn som namn för antonias garderob;)

Svar: Hahahah ja! Jag ville lixom inte säga "Antonias garderob" så jag kom på "annina". Sen när jag såg att du hade kommenterat med namnet Annina blev jag jätte förvånad! ;-D
None None

2014-06-24 @ 23:32:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: