Dagens ridpassssssss

axelinaackie.blogg.se / 18 Juni, 2014 - 22:37 / Allmänt

Bosse var sjukt fin idag, avslappnad och mjuk hela ridpasset i båda varven. Gött att han känns bra efter hans lilla vila med endast skogspromenader. 
Polo var pigg och glad i skogen, trippade på i snabb fart och allt gick bra tills jag råkade rida in i ett träd så att det rasade 6382 mega stora myror över oss som bet mig på armen så att det gjorde ont som in i helvette. Fatta paniken när det kryllar av myror på en! 
Sen har jag lärt mig en sak från den uteritten. Jag hatar tjocka fula killar på cykel som kommer i full fart mot en häst som redan är lite på tårna. Dom var typ 12 år och luktade kiss men i detta fallet är det ingen giltlig ursäkt. 

Coolman fick sin första skogstur idag han med och det gick kanon! Hur snäll som helst var han. 

Har fixat iordning lite i mitt rum nu på kvällskvisten. Tagit ner lite tavlor från väggarna och så. Nu ser det mycket luftigare och fräschare ut!

Alla mina smycken som ligger i det finaste smyckeskrinet man kan ha, om man stänger den blir det en rosa plysch-soffa. :)


Postat av: Anonym

har du snörning på dina parlanti stövlar? alltså där stövlen viker av från foten och upp på benet? :)

Svar: Japp det har jag! :)
None None

2014-06-18 @ 23:42:45
Postat av: Anonym

Älskar ditt luktsinne!

Svar: jag med <3<3<3<3<3
None None

2014-06-19 @ 21:57:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: