Förlåt för uppdateringen!

axelinaackie.blogg.se / 10 Juni, 2014 - 15:25 / Allmänt

Ingen skola idag för att jag kände mig inte riktigt kry imorse. Allmänt hängig och ont i halsen. Sov i 12 och en halv timmar inatt också, haha! 
Men nu har jag iallafall tagit tag i mitt liv, städat ur hela lastbilen, duschat och tagit en sväng in till Kungsbacka. Köpte en skolavslutningsklänning tills imorgon på design only och 2 T-shirtar. Visar er bild på klänningen imorgon! 

Nu sitter jag och sörran på tåget påväg till stallet. Får se vad jag hittar på med ponnyerna idag, jobbigt att jag känner mig hängig men ändå inte sjuk, och inte frisk. 
Ska iallafall ta tag i högen med saker från tävlingen. Saker ska tvättas, putsas och läggas undan. 

Winners 


Postat av: Anonym

Vad har Bosse på dit ena bakben? :) så fina, stort grattis!!!!! <3

Svar: Han har en speciell färg på ena bakbenet så det är vitfläckigt. Tack så mycket! :-D
None None

2014-06-10 @ 15:36:58
Postat av: Sarah

Kan inte du lägga upp bilder på er lastbil både inne i och utanför?
Ni var jätte duktiga på strömsholm var där och kollade, du rider så jäkla snyggt! :)

Svar: Jo det kan jag absolut! Tack så mycket, vad glad jag blir! :-D
None None

2014-06-11 @ 09:55:48
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: