Frukost

axelinaackie.blogg.se / 11 Juni, 2014 - 08:38 / Allmänt



Godmorgon allihop! 
Idag är det skolavslutning för min del men eftersom att den inte börjar förrän klockan 3 passar jag på att åka till stallet innan. 
Då båda reds ut igår behöver dom trimmas idag så så får det bli! 



Postat av: Anonym

vilken klass går du i ? alltså A, B, C osv :)

Svar: går i 8an, har bara en av varje klass på vår skola. "Fenix" heter vi haha
None None

2014-06-11 @ 17:39:40
Postat av: Anonym

vad fick du för betyg?

Svar: publicerar dom snarttt :)
None None

2014-06-11 @ 17:39:51
Postat av: Anonym

när du tävlar tycker du bäst om att starta balnd dom första eller bland dom sista?:)

Svar: Gillar mest att starta bland dom första för att jag gillar inte att gå in på banan när jag vet hur det har gått för alla dom andra. Ganska töntigt egentligen men det känns iallafall bättre att starta i början!
None None

2014-06-11 @ 22:13:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: