God"morgon"

axelinaackie.blogg.se / 25 Juni, 2014 - 11:41 / Allmänt

Var uppe alldeles för sent igår vilket resulterade i att jag sov alldeles för länge idag. Vaknade kl 11, gick upp och tog mig en dusch. Är egentligen ingen morgonduschare men jag tycker att man känner sig så äcklig om man går upp från sägen och är lite svettig, håret helt tovigt och känner sig skabbig. Sedan ta på sig rena kläder på det är ofräscht. (Anteckna gärna att jag tycker så) ;)

Men nu har jag iallafall duschat så mitt hår är utan tovor, jag är ren men framförallt känner jag mig fräsch! Ska klä på mig nu och gå till köket och äta frukost. Idag ska jag försöka få till en jätte bra blid på det jag äter men det kan bli tufft... 




Postat av: Anonym

brukar du har mobilen i framfickan eller bakfickan? ;)

Svar: höger framficka ;)
None None

2014-06-25 @ 11:58:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: